Torsdag - Hästlös dag

Torsdagar har varit min lediga dag nu ett par månader då Anette har hjälpt mig. Har varit till stor hjälp senaste tiden då jag flyttat och byggt om stall. Snart så kommer jag ju ha två hästar på heltid så då blir det fullt upp! Vilket kommer bli super kul. Sitter fortfarande och funderar på hindermaterial och har kommit fram till att till en början får jag bygga lite själv. Jag menar så svårt kan det ju inte va? ;)

Haha...

Idag var Urban här och drog om lite el i stallet. Vart riktigt bra! Tyvärr mår jag fortfarande skit så orkade inte med att göra så mycket. Hoppas bara smärtani halsen kan släppa så man kan äta ordentligt igen. Utlovade några bilder på Shariff så här kommer några på min fina häst.



Några bilder från sommaren 2011. :)

/Martina


Kommentarer
Kattis

Va fin häst! :D

2012-03-23 @ 10:04:49
URL: http://mazuqvikana.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0