Ta tag i saker oting

Hej igen!
Jag lever faktiskt och har inte glömt bort bloggen. Tyvärr har jag haft fullt upp i mitt liv med mycket annat.

Dock har jag ju skaffat mig en modern telefon så nu kan jag blogga när som helst. ;) bra va?

Kan dra lite kort vad som händer just nu.

* Jag har blivit uppsagd från mitt jobb och slutar jobba den 12 Jan.
* Shariff har fått allt större problem med sin astma och vilar.
* Larka och jag trivs bra ihop. Har även fått erbjudande om att köpa henne.
* Min personliga träning går super och jag har tappat hela 14 kg.

Lite kort. Mer kommer väl vid ett annat tillfälle. ;)



Kommentarer
Matilda och Selma

Hejsan, super fin blogg! Kolla gärna in våran och lämna en kommentar! :)

2012-12-17 @ 19:21:40
URL: http://equestrians.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0