Regelbunden bloggning?

Det här med att blogga regelbunden var nog inte min grej. Dock kan det nog bero på att jag endast har en mobil att blogga ifrån. Men men... Skärpning!

Idag började min dag med att jag fortfarande vaknar med min rejäla förkylning. Förkylning = Ingen träning. Åkte upp till stallet och släppte ut hästar. Mockade och fixade innan jag drog för att jobba hos Maggie. :) För er som inte vet vem det är så kika in på www.kindahäst.se

När jag hjälper till hos Maggie är det täckesbyten, utsläpp, mockning, fodring och insläpp som gäller. Det är ett par boxar att mocka. Dock trivs jag bra med det så det blir bara kul. :) dessutom får jag chansen att träna hennes hästar då och då. Perfekt! Varje häst man hanterar/tränar gör att man blir en erfarenhet rikare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0