Onsdag

Jahopp min tillfälliga header blev ganska bra iallafall! Hoppas på att kunna ta nya bilder snart så det blir en lite bättre header. :) Tack Ylva på ponnyflickornas.blogg.se för hjälpen!

Idag var jag tvungen att ställa in kvällens dressyrträningen. Så ont i halsen, öronen och allmänt förkyld som jag var hade jag inte orkat mer än några minuter. Dessutom vart det övertid på jobbet så istället vart det att pyssla om Shariffen och bara mysa. Men av någon anledning var han tjurig idag. Efter lite lek i paddocken hade jag helt plötsligt en mycket gladare häst. :)

Tänkte försöka se om jag kan lägga upp lite bilder på Shariff och mig så småningom!

/Martina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0